SAS står för Scandinavian Airlines, som är det nationella flygbolaget för Danmark, Norge och Sverige. Scandinavian Airlines (SAS) är ett flygbolag som flyger till över 125 destinationer i Europa, USA, Afrika och Asien. Det har Köpenhamn, Oslo och Stockholm som erbjuder marktjänster, tekniskt underhåll och flygfrakttjänster. SAS har fått fem stjärnor för kundcentrerad excellens, inklusive flygkvalitet, säteskomfort, kabinservice och underhållning ombord.
Om du alltså ytterligare har gjort en bokning för ditt reguljärflyg med SAS och är villig att få en uppdatering om flygbolagets tjänster, kan du kontakta flygbolagets representant och be om hjälp med dina frågor. Det finns flera andra sätt att söka hjälp från flygbolagets agent; välj något av dina föredragna lägen från följande och fortsätt därefter.
• Ring ett samtal till SAS-telefonnumret och sök hjälp över samtalet.
• Kommunicera med SAS tekniska support genom livechattsupporten och få en omedelbar återgång från den virtuella agenten.
• Du kan också skicka dina frågor till SAS Airlines liveperson via e-post.
När du befinner dig i Sverige, om du har gjort bokningen för din reguljärflygning med SAS och ser fram emot att söka hjälp från en agent för att lösa dina frågor eller är villig att använda någon av tjänsterna, kan du kontakta SAS kundtjänst Sverige och få ett snabbt svar på dina frågor. För att känna till metoden, titta på punkterna som nämns och fortsätt därefter.
• Slå SAS kundtjänst Sveriges telefonnummer - +46 7 31214039.
• Välj ditt språk och välj det korrekta alternativet från IVR.
• Agenten ringer för att hjälpa dig med dina frågor angående tjänsterna.
• Adressera dina problem till agenten direkt och få ett snabbt svar från en agent.
När du befinner dig i Arlanda, om du upplever några problem med de tillgängliga SAS-tjänsterna, kan du fortsätta för att få tag på SAS Arlandas kundsupport och hitta en lämplig lösning på din fråga. Slå SAS Arlands kundtjänstnummer +46 7 31214039 och prata direkt med flygbolagets agent via telefon och få en lämplig lösning på din fråga.
Du kan också skicka dina frågor till SAS kundsupport via e-post. Du kan kort nämna alla dina problem i det angivna e-postutrymmet, och agenten kommer att återkomma till dig inom några dagar i följd. Du kan kontakta de nödvändiga bilderna och dokumenten tillsammans med ett e-postmeddelande och få lösningen på dina problem inom några dagar.
• Du kan också kontakta dem via e-post på refunds-us@sasair.com.
• Om du har en allmän förfrågan eller behöver hjälp kan du skicka ett mejl till Kundservice@sas.se.
• Du kan även rikta din e-post till Kundservice@sas.se om du har ett klagomål.
Därför, för att lära dig metoden att skicka ett e-postmeddelande till SAS Airlines kundsupportagent ytterligare, fokusera på punkterna som nämns nedan och bli ytterligare uppdaterade med följande.
• Installera något av dina föredragna e-postprogram och logga in.
• Ange SAS e-post och skriv din fråga i det angivna ämnesfältet.
• Ta itu med dina problem i det angivna e-postutrymmet med giltiga kontaktuppgifter.
• Bifoga de nödvändiga dokumenten och tryck på skicka-knappen istället.
• Därefter, inom 7 till 10 arbetsdagar, kommer flygbolagets agent att svara på ett e-postmeddelande.
Efter att ha ringt flera samtal till SAS kundsupport, om du inte kan prata med flygbolagets liveperson över samtalet, kan du byta till ett alternativt läge där du kan kommunicera med representanten via SAS chattsupport. Kommunicera direkt med agenten och hitta en lämplig lösning på dina frågor. För att lära dig mer om det här läget, granska informationen nedan och fortsätt därefter.
• Gå till Scandinavian Airlines officiella webbplats.
• Där kan du gå till kontaktsidan och välja chattalternativet.
• Klicka på chattikonen så visas chattrutan på sidan.
• SAS har en AI-chatbot vid namn Ture som kan hjälpa till med vanliga förfrågningar 24/7.
• Skriv ner alla dina funderingar i chattutrymmet, och agenten återkommer omedelbart.
Hur länge är SAS kundtjänst öppen?
Om du planerar att kontakta SAS kundtjänstagent ytterligare, föreslås det att du gör det under flygbolagets kundtjänsttid. SAS kundtjänst för återbetalningar och allmänna förfrågningar är allmänt tillgänglig måndag till fredag från 9:00 till 19:00 Eastern Time och på lördagar och söndagar från 9:00 till 17:00 Eastern Time.
När du ansluter till SAS live-representanten via telefon kontaktar du SAS Call Center genom att ringa +46 7 31214039 (telefonnummer i USA) under kundtjänstens öppettider, som är måndag till fredag: 9:00 till 19:00 Eastern Time och lördag och söndag: 9:00 AM till 5:00 PM Eastern Time. För att känna till annan viktig information, titta på punkterna nedan och få ytterligare uppdateringar.
• Telefonnummer: 1-800-221-2350, +46 7 31214039
• Öppettider (Eastern Time)
• Måndag till fredag: kl. 09.00 till 19.00
• Lördag: kl. 09.00–17.00
• Söndag: kl. 09.00 till 17.00
Vilka tjänster erbjuds av SAS Airlines?
SAS Airlines erbjuder flera tjänster; om du stöter på några problem med något av följande kan du kontakta agenten direkt och få ett snabbt svar på din fråga. Några av tjänsterna är som nämns nedan.
Flygbokning:-
Efter att ha gjort bokningen för din reguljärflygning via SAS Mina bokningssida, kontakta agenten för hjälp om du är villig att göra några ändringar i bokningen.
Inställd flyg:-
För att ställa in ditt reguljärflyg kan du söka hjälp från SAS-agenten över samtalet och få ditt flyg inställt.
Flygbyte:-
För att göra ändringarna av ditt reguljärflyg kan du få hjälp av en agent direkt via telefon och begära hjälp med att göra ändringarna av ditt flyg.