Thai Airways är Thailands nationella flygbolag. Det erbjuder passagerar- och godstransport och tillhandahåller markhantering, catering ombord och flygplansunderhåll. Så efter att du har gjort bokningen för ditt reguljärflyg med Thai Airways, om du ser fram emot att prata med en levande person på telefon, kan du kontakta flygbolagets representant direkt och be om ytterligare hjälp med dina frågor. För att få information om följande, fokusera på informationen nedan och bli ytterligare uppdaterad.
• Slå Thai Airways kundtjänst telefonnummer: +46-7 312 14 039.
• Välj ditt språk och välj det korrekta alternativet från den berättade IVR.
• Agenten ringer för att hjälpa dig med dina flygbolagsproblem.
• Adressera dina problem till agenten direkt och ge en lämplig lösning på din fråga.
Thai Airways har inget kontor i Stockholm, men det finns andra alternativa sätt att kontakta Thai Airways Kundtjänst Stockholm och söka hjälp med dina frågor. För att lära dig mer om följande, fokusera på informationen nedan och bli ytterligare uppdaterad.
• Slå telefonnumret till kundtjänsten hos Thai Airways, Stockholm, för att prata med en levande person. Agenten kommer att svara med en lämplig lösning på din fråga. Du kan också söka hjälp från en agent på Thai Airways, Stockholm, på +46-7 312 14 039.
• Nämn alla dina frågor i det angivna e-postutrymmet och skicka dem till ustomer@thaiairways.se. Du kan kort nämna dina problem och bifoga giltiga dokument och kontaktuppgifter där. Därefter, inom några dagar i följd, kommer agenten att svara på ditt mejl med en sorterad lösning.
När du befinner dig i Stockholm, om du ser fram emot att kontakta Thai Airways representant och är angelägen om att ta tag i Thai Airways Stockholms kontaktinformation, fokusera på informationen nedan och bli ytterligare uppdaterad med följande.
• Postadress: THAI AIRWAYS SVERIGE BOX 1118, S-111 81 STOCKHOLM, SVERIGE.
• Thai Airports kontorsadress: ARLANDA INTERNATIONAL AIRPORT, BOX 140, S-190 46, STOCKHOLM-ARLANDA, SVERIGE
• Kundtjänsttelefon: +46-7 312 14 039.
• E-postadress: customer@thaiairways.s.
• Fraktmail: thai.cargo@thaiairways.se.
• För bokning: eureservations@thaiairways.com.
Det föreslås att du måste tala rakt ut till den levande personen på Thai Airways Stockholm under kundtjänstens öppettider för att få ett omedelbart och korrekt svar på dina frågor. Således tenderar Thai Airways att erbjuda 24 timmars kundsupport 7 dagar i veckan i Stockholm. Du kan välja vilken av dina föredragna tider från följande för att göra bokningen för ditt reguljära flyg. Som diskuterats finns det en hel del olika sätt att få hjälp av en agent; du kan ringa Thai Airways Telefonnummer Sverige, eller välja något av dina föredragna alternativa lägen från följande och få en omedelbar och korrekt lösning på din fråga.
Ja, du kan prata direkt med Thai Airways kundsupport via livechatt om du inte kan prata med flygbolagets liveperson via telefon. Du kan lösa dina problem ytterligare i den givna livechattrutan, och en virtuell agent kommer att svara dig med en korrekt lösning på din fråga. För att lära dig mer om det här lägets metod, fokusera på punkterna som nämns nedan och fortsätt med läget därefter.
• Gå till Thai Airways officiella webbsida i webbläsaren.
• Navigera till sidan Kontakta oss och välj support för livechatt.
• Klicka på livechattikonen till höger och tryck ytterligare på den.
• Chattrutan kommer att dyka upp, så skriv ner alla dina funderingar.
• En virtuell agent kommer att svara omedelbart med det sorterade svaret.
Medan du befinner dig i Indien, om du ytterligare har gjort bokningen för ditt reguljärflyg med Thai Airways och där ser du fram emot att ta del av informationen om de tjänster som flygbolaget erbjuder. Du kan kontakta Thai Airways kundsupportagent ytterligare och få lämplig hjälp med dina frågor.
Detta är det bekvämaste men direkta sättet att söka hjälp från Thai Airways agent i Indien. Ring representanten genom att ringa Thai Airways Indias kundtjänst telefonnummer -: +46-7 312 14 039 (Inget prefix riktnummer) Telefon 0 0 0 8 0 0 3 2 0 1 5 4 2 och där kan du vända dig direkt till agenten och få lösningen på dina frågor.
Skicka dina frågor via e-post.
Istället för att prata direkt med agenten via telefon kan du välja ett annat sätt att få support från flygbolagets representant. Stöt på alla dina frågor i det givna e-postmeddelandet, så fort som möjligt, och skicka dem till siareservations@thaiairways.com. Bifoga de giltiga dokumenten tillsammans med eventuella bilder. Vänta sedan några dagar i följd, så återkommer en agent med en korrekt lösning.
Det thailändska biljettkontoret på Suvarnabhumi flygplats är i drift från 05:00 till 24:00. Det finns alltså några viktiga punkter om Thai Airways öppettider. Titta på de nämnda punkterna och få ytterligare uppdateringar.
• Incheckningsdiskens öppettider: 8 timmar före avgång för internationella flyg och 8 timmar före avgång för inrikesflyg.
• Incheckningsdiskens stängningstid: 50 minuter före avgång för internationella flyg och 40 minuter före avgång för inrikesflyg.
• Boarding Gate Öppettid: 1 timme 15 minuter före avgång.
• Stängningstid för ombordstigning: 10 minuter före avgång.
Om du har ytterligare frågor kan du prata med Thia Airways-agenten på Suvarnabhumi flygplats genom att ringa kundtjänstnumret: +46-7 312 14 039. Annars kan du bege dig till 5:e våningen, Suvarnabhumi Airport, 333 Moo 1, Nong Prue, Bangphli, Samutprakarn, 10540 Thailand, och söka direkt hjälp.
För att boka din föredragna plats när du reser med en Thai Airways-flygning kan du köpa din flygstol online, på det thailändska kontaktcentret eller vid flygplatsens incheckningsdisk.
Thai Airways har inget traditionellt kontor på Stockholm Arlanda flygplats (+46-7 312 14 039); istället har den incheckningsdiskar för olika klasser, inklusive Royal Silk (Business), Premium Economy och Economy.